JamToThis  
iTrader

Is your sharing ratio bad? Donate to our server costs and get upload credit!

Go Back   JamToThis > Site Intro > Fórum de Ajuda em Português

Reply

Thread Tools Display Modes
  (#1) Old
Marcbrz Marcbrz is offline
Rookie

User ID: 59232

Trader Rating: 0

Rate This Trader!

UL: 41.11 MB
DL: 6.89 GB
Ratio: 0.01
Seed Points: 71.20

Sharing Ratio
Policy

Torrent Thank You's: 0
Thanked Posts: 1

Talking Ajuda com formato de arquivo - 04.10.12, 08:39 PM

Portuguese version

O problema, se é que pode ser chamado assim, é o seguinte: Depois de muito, mas muito procurar um DVD, eu acbei encontrando-o por aqui, e fiquei muito contente com isso. Tanto é que procurei imaginar um modo de ajudar aos outros participantes.
Tenho inclusive um servidor dedicado a torrent, deixo-o ligado o ano todo direto, apenas o desligo para uma ou outra atualização ou mudança de hardware.
Desta forma, eu fui ler as regras do site para upload e descobri que tenho dois problemas e queria a sua ajuda, se posivel for.
Tenho aproximadamente 1.5 T de arquivos de musica e algo em torno de 6 T em video. Ocorre que em torno de 90% do audio é em mp3, com no minimo 128 kbps. No tocante a vídeo, tenho de tudo, de mpeg a avi.
Em suma, uma salada de coisas. Pelo que entendi, só posso fazer upload de arquivos flac e DVD originais, sem nenhuma compressão, como por exemplo se eu comprimisse um DVD 9 para um DVD 5 por exemplo. Teria que fazer upload do DVD 9, pois o DVD 5 é comprimido a partir do 9 e assim não atende as exigencias, estou correto?
E no caso de audio, nem pensar em converter de mp3 para flac, certo?
Portanto, tudo o que eu tenho nesse formato, mp3 ou video que não seja DVD original, não pode em definitivo ser feito upload.
Por favor, esclareça se é isso mesmo.

Obrigado

English version

My problem is as follows: After searching for a DVD during a long time, I finding it here, and I was very happy with it. So I tried to figure out a way to help the other participants.
I also havea dedicated server torrent, leave it on all year straight, just turn it off to either upgrade software or hardware.
Thus, I was reading the rules of the site to upload and discovered that I have two problems and wanted your help, if it is posivel.
I have about 1.5 T of music files and something around 6 T in video. Unfortunately that flies are around 90% of the audio in mp3 with at least 128 kbps. Regarding the video, I have everything from mpeg to avi.
May be a salad of things or a mess. As I understand I only upload flac files from original DVD without any compression, for example if I compress a DVD 9 to DVD 5 for example. I must have to upload the DVD 9, not the DVD 5 is because is the compression from the 9 and thus does not meet the requirements, am I correct?
And in the case of audio, no way to convert mp3 to flac, right?
So all I have in this format, mp3 or video than the original DVD, it can not ultimately be uploaded.
Please clarify if this is the same.

thank you
Reply With Quote
  (#2) Old
jujubach jujubach is offline
Moderator

jujubach's Avatar

User ID: 17441

Trader Rating: 15

Rate This Trader!

UL: 117.12 GB
DL: 116.15 GB
Ratio: 1.01
Seed Points: 96.80

Sharing Ratio
Policy

Torrent Thank You's: 806
Thanked Posts: 87

Send a message via Skype™ to jujubach
04.20.12, 08:53 AM

Infelizmente sim, se vc converte vc perde qualidade, e aí foge dos padrões do site

Audio em .FLAC e vídeo .VOB (dvd)

Last edited by jujubach; 04.20.12 at 08:55 AM.
Reply With Quote
Old 10.13.12, 02:07 AM
#adoc2k[GH]
This message has been deleted by jujubach. Reason: spam
Reply

Tags
ajuda, arquivo, de, formato

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules